Pin up

Określenie pin up girl odnosi się do plakatów, które masowo produkowano w latach 50. Piękne, zarówno ostre, jak i słodkie z wyglądu dziewczyny o krągłych kształtach były ogromną miłością żołnierzy i marynarzy, którzy spędzając długi czas poza domem, tęsknili za kobiecymi wdziękami.

Jednym z najsłynniejszych artystów, który stworzył całą masę obrazów z pin up girls jest Gil Elvgren. Amerykański grafik najpierw wykonywał fotografię, a następnie na jej podstawie tworzył pełną ilustrację, odrobinę zakrzywiając rzeczywistość i dodając jej koloru. Styl pin up w pewnych gronach jest nadal bardzo popularny. W moim przypadku to jednodniowa transoformacja, ale muszę przyznać, że bawiłam się świetnie!

Pin up girls uwielbiają obcisłe, nieco bieliźniane stroje. Elementem przewodnim stylizacji jest gorset w drobną kratkę, do którego dobrałam luźne szorty i czarny blezer. To może nie jest dosłowne odzwierciedlenie tego stylu, ale dodatki nie pozostawiają wątpliwości odnośnie tego, co było inspiracją. Czerwone, oblane złotem kolczyki w kształcie serca bezproblemowo outfit. W zestawie od Scharminkeltje otrzymałam aż 4 różne, w podobnej estetyce, serca wykorzystałam jako pierwsze, ale nie mam wątpliwości, że niedługo i reszta znajdzie zastosowanie. Nie obyło się też bez bandany we włosach, które niestety nie wyglądają tak świetnie jak tuż po wyjściu z domu, bo tuż przed sesją złapał nas deszcz.
gorset: Orsay| blezer: Bershka| szorty: H&M| buty: NN| kolczyki: Scharminkeltje

  1. Według mnie styl pin up czasem jest kiczowaty. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba :) jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Super blog! Pięknie wyglądasz.

    Zajrzyj też na mój: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam styl pin-up, te opaski, grochy i rozkloszowane spódnice <3

    Bardzo proszę o wsparcie w postaci klikania, odwdzięczę się komentarzem lub klikaniem :) jeśli poklikałaś napisz w komentarzu na blogu, ale proszę o uczciwość, bo wszystko można sprawdzić ;)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/08/my-choice-is-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pin-up jest super, kocham ten styl nad życie, choć sama ubieram się nieco inaczej. W kwestii zdjęć - są fajne i bardzo mi się podobają, ale nie pin-upowe, co najwyżej inspirowane tym stylem. Przede wszystkim do zdjęcia powinnaś była zrzucić żakiet, a dla pełnego przeobrażenia, umalować usta mocną szminką i wybrać obcasy zamiast creepersów. Pin-up girls chyba nie miały pojęcia co to są creepersy :P
    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też napisałam w tekście. :) Tak, czy siak, dzięki za uwagi. :)

      Usuń
  5. Uwielbiam fryzury w stylu pin up!

    OdpowiedzUsuń
  6. To, że ktoś zalozy chuste na głowe, wiąząc ja w charkaterystyczny spsob i dobierze slodkie kolyki nie czyni od razu strojem pin up..takze wyluzuj dziewczyno i nie rob z siebie kogos kim nie jestes na tych fotach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam anonimowe posty :))))) ale ten jest wybitny, jak można zarzucać komuś robienie z siebie kogoś kiedy samemu ma się mocno spięte poślady i nawet nie ma się odwagi do zostawienia chociażby swoich inicjałów pod komentem? Kasia gratuluję dystansu! a Anonimowemu rozluźnienia 4 liter!
    btw. świetne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs