Zestawy na co dzień

Jest środek lata, a tymczasem pogoda płata takie figle, że zamiast krótkich spódniczek i  delikatnych szortów na celowniku są głównie jeansy. Szczególnie upodobałam sobie te z przetarciami. Ot, taka odrobina grunge'u w codziennych stylizacjach.
blazer: tutaj | T-shirt: podobny tutaj|jeans: tutaj | loafers: tutaj
bluzka: tutaj | jeans: tutaj | torebka: tutaj | sandałki: tutaj

sweter: tutaj | szorty: tutaj | okulary: tutaj | balerinki: tutaj

  1. 100% mój styl, dzięki za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawy, ale szkoda że w lipcu musimy się właśnie aż tak "opatulać". Dlatego wszystkim i sobie samej życzę wreszcie prawdziwego lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeansy z przetarciami sa niesamowite i bardzo fajnie komponuja sie z wieloma stylizacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeansy z przetraciami są świetne, uwielbiam takie. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zestawy są tak ciekawe i fajne, że nie potrafię wybrać jednego :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. codzienne luzaki z charakterem i powerem - to lubię! (Y)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się spodnie z przetarciami, jednak jakoś nie mogę znaleźć sobie odpowiednich :P

    OdpowiedzUsuń
  8. GENIALNIE!
    Pozdrawiam kochana

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawy! Z chęcią bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. meeeg zestaw, z opalenizna bedzie wygladac cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. super:) podobają mi sie :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs