Czarna sukienka

Czarna sukienka
Minimalistyczne sukienki skutecznie wkupiły się w moje łaski. Poniższa stylizacja prezentuje jedną z nich. Mam nadzieję, że choć odrobinę uwiedzie Was ten bajkowy klimat. Zapraszam serdecznie!
Czarna sukienka
Czarna sukienka
Czarna sukienka
Czarna sukienka
Czarna sukienka
sukienka: Persunmall
zdjęcia: Paweł

  1. Sliczna sukienka. Swietnie ja prezentujesz. Az chce sie ogladac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna ta sukienka szczególnie zdobią ja te odkryte plecy

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka :)
    i cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka i świetny plener do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER!! ZACZAROWANE ZDJĘCIA
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka przeurocze zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, i modelka dobra i technicznie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna sukienka *.*
    idealnie do ciebie pasuje :3
    piękne zdjęcia <33
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. urok tkwi w prostocie, sukienka naprawdę ładna! Sceneria również, ach jak ja kocham zieleń na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs