Pożegnanie z grzywką

Długo wahałam się, czy zapuszczać włosy, czy ściąć je na krótkie. Ostatecznie wystarczyło zmienić położenie grzywki, żeby bez żadnych drastycznych działań wywołać lekką zmianę w wizerunku. Koniecznie dajcie znać, co sądzicie o aktualnej fryzurze!

I spent a lot of time thinking about whether to cut my hair or not. At least I changed the localization of the bang, and thanks to it without any drastic actions I caused a small change on my image. Please let me know what do you think about this hairstyle!
spodnie Bershka| top Bershka| sweter Reserved

  1. piekne zdjecia:*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wygladasz! ja tez chce zmienic przedziałek na środek,ale na razie mam za krótką grzywkę i jeszcze nie za fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie Ci w tym uczesaniu kochana:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie pierwsze cud malina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ma grzywkę, ale jest na długości reszty włosów i myślę, że raczej bym jej nie ścięła. 6 lat zapuszczania, trochę by było szkoda. :/
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem Twoja fryzura jest bardzo kobieca... na Twoim miejscu nie wracałabym do grzywki, bo nie masz nią za bardzo co zakrywać:). Ładną buzię trzeba pokazywać! Mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Delicious pics!
    www.welovefashion.it

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszulka :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, bardzo ładna fryzurka

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs