Grawer od serca

Już od dłuższego czasu wzdychałam do bransoletek z grawerem, ale taki gadżet głupio samej sobie kupić. Powinien coś znaczyć dla mnie i osoby obdarowującej. I tak się zdarzyło, że znaczy. Bardzo wiele.

Dostałam propozycje wymyślenia hasła, które miało by zostać umieszczone na dwóch podobnych bransoletkach. Ucięcie wyrazu w pół? Oklepane sentencje, czy, no właśnie co? Długo się zastanawiałam, finalnie wymyśliłam kilka tekstów mówiących o sile przyjaźni i wzajemnego wsparcia. Nie dosłałam ich na czas w efekcie czego na mojej bransoletce wygrawerowano słowo zaproponowane przez moją siostrę. Jak się później okazało, jedno z tych, które chciałam.

  1. Świetny outfit
    zapraszam
    www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakie to hasła ?
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. unstoppable/unimaginable, infinite passion, never a failure/always a lesson między innymi :)

      Usuń
  3. Ładna ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Siostra to jednak siostra, zna Cię jak nikt inny :)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs