Najciekawsze kampanie świąteczne

Święta to magiczny czas. Mijani na ulicy ludzie częściej się uśmiechają. W rękach mają siaty przepełnione tym, co tworzy świąteczny entourage. Wszyscy przebiegają trasę od sklepu do domu, od sklepu do domu, i tak w kółko, dopóki nie znajdą tego, co do świąt niezbędne. Wszystko po to, by otaczyć się pięknem. Upoić się rodzinną atmosferą. Zatrzymać na chwilę, by w te kilka dni ją w pełni docenić.

To również dobry moment, by zbliżyć konsumenta do marki. Przykuć wzrok niczego nieświadomego klienta, który wśród entej świątecznie udekorowanej półki zobaczy właśnie nasz produkt. Wybierze go spośród tuzina innych i obdarzy zaufaniem.

Co temu pomaga? Jak zwykle liczy się pudełko. Nawet najskromniejszy bibelot będzie przykuwał uwagę jeśli zostanie przewiązany odpowiednio ozdobioną wstążką. Punkt drugi to ambasador marki. Firmy zawzięcie walczą o najpopularniejsze twarze, bo doskonale wiedzą, że gra jest warta świeczki. My-klienci pragniemy inspiracji. Chcemy naśladować, móc używać tych samych produktów, co idole. Dlatego co sprytniejsi marketerzy ułatwiają nam wizualizacje marzeń i tworzą historie z wyżej wymienionymi osobami w rolach głównych.

Świąteczne kampanie reklamowe zaczęły przedzierać się do naszej codzienności już w listopadzie. Z dnia na dzień pojawiało się ich coraz więcej, i teraz, w Wigilię można uznać, że skończyliśmy pewien etap zakupowego szaleństwa. Z tego też powodu pozwolę sobię na subiektywny przegląd najciekawszych kampanii z modą w tle.

TIFFANY "A VERY TIFFANY HOLIDAY"
ANJA RUBIK I SASHA KNEZEVIC DLA APART
MARINE DELEEUW I JI HYE PARK DLA DOLCE&GABBANA
TOMMY HILFIGER "HOUSE PAR-TAY"
Victoria's Secret Angels "Deck the Halls"
CHLOE NøRGAARD DLA NASTY GAL
ROSIE HUNTINGTON WHITELEY DLA MARKS&SPENCER

Jak myślicie, czy którąś z nich zapamiętamy na dłużej?

  1. Kampania z Anją Rubik jest chyba najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wybór kampanii. Apart, Burberry i Tiffany są moim zdaniem najbardziej klimatyczne, ale nie sądzę, by były to reklamówki do zapamiętania na dłużej. Ot, cieszące oko i przypominające o marce.

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs