Powtórka z przeszłości

Nieważne jak daleko zaszłaś, które drogi wybrałaś- przeszłość zawsze Cię dopadnie. Dobre i złe chwile, wzloty i upadki kształtują osobowość, więc na próżno wymazywać je z pamięci. Tu raczej chodzi o pielęgnowanie chwil i wyciąganie z nich jak najlepszych, przydatnych nauk.
Pamiętam czasy, całkiem nieodległe, kiedy ubierałam się w all in black. Nie wiązało się to bliżej z żadną subkulturą to po prostu było, a przyszło wraz z nieco mocniejszą muzyką w słuchawkach. Długie czarne włosy, dwa syntetyczne warkoczyki(jeden granatowy, drugi czerwony) i czarna kreska na oku(to akurat nie zmieniło się po dziś dzień).
Szczęśliwym zbiegiem okoliczności moda propaguje styl rockowy. Przysposobiłam sobie zamienniki. Ciężkie buty zamieniłam na(ciężkie jedynie z wyglądu) sandały na słupku, a skórę ograniczyłam do elementów widocznych na dodatkach. W tej stylizacji pojawiają się zarówno na biżuterii, jak i filcowej torebce. Czarny T-shirt i postrzępiona kamizelka świetnie współgrają z żakardowowymi spodniami, które z pewnością wykorzystam jeszcze w niejednej stylizacji(zapewne trochę bardziej oficjalnej jak to na mnie "mądrą i dorosłą" przystało).

  1. śliczny zestaw i teraz to tylko sandałki wchodzą w grę ;) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:)
    Dzięki za miły komentarz!
    Super fotki!
    Pozdrawiam- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba większość z nas przechodzi przez "rockowy" bunt :) Wprawdzie nie ubierałam się na czarno, ale preferowałam raczej luźne stroje w stylu bardziej "hipisowskim" :) Teraz jestem zwolenniczką kobiecych ubrań i fanką wszelkiego rodzaju spódnic i sukienek :)

    Twoja odnowiona wersja rockowego stylu jest naprawdę super trafiona - nowoczesna i z pazurem :)

    PS Dziękuję za komentarz! ^^

    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestaw! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super, bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, wyglądasz fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs