TAG: 50 przypadkowych faktów

Przed erą Facebooka, w której możemy kłamać na swój temat byleby przedstawić się w jak najlepszy sposób, istniało PELE MELE. Taki zeszyt miało większość moich rówieśników. Teraz blogosfera zachęca do TAGowania odpowiedzi bez pytań hasłem "50 random facts". Nie przepadam za łańcuszkami, ale ten akurat wywołał uśmiech na mojej twarzy. Poznać samą siebie i przypomnieć sobie kilka nieznaczących faktów? Jestem za!

1. Wychodzę z założenia, że jeśli ktoś jest humanistą to będzie nim przez całe życie. Dlatego też w ramach wyzwania, mimo zdecydowanych predyspozycji humanistycznych, ukończyłam liceum w klasie matematyczno-informatycznej.
2. Mam na swoim koncie stylizowanie sesji z Pauliną Papierską.
3. Podczas tegorocznych wakacji pracowałam jako(jedyna w Polsce!) barmanka sieci Sphinx.
4. Nie cierpię gorzkiej czekolady.
5. Mam alergie praktycznie na wszystko.
6. Jestem szczęśliwie zakochana w cudownym perkusiście.
7. Jestem absolwentką szkoły muzycznej I stopnia w klasie fortepianu(choć zawsze wolałam śpiewać niż grać).
8. Lekturę Harry Potter zakończyłam na 4 części(za którą zabierałam się kilkakrotnie).
9. Od lat czytam tylko i wyłącznie w wakacje.
10. Od ponad 3 lat planuję zrobić sobie tatuaż. Uważam, że powinna to być decyzja przemyślana, bo w końcu tatuaż zostaje na całe życie.
11. Najbardziej na świecie uspokajają mnie i motywują dźwięki soundtracku Forresta Gumpa.
12. Nigdy nie miałam idola z plakatu do którego wzdychałam choć szukam go po dziś dzień.
13. Mam wyraziste, niebieskie oczy i co jakiś czas muszę tłumaczyć, że to kolor naturalny, a nie wynik stosowania soczewek.
14. Nigdy nie uważałam się za kinomaniaka, ale wytrwale nadrabiam zaległości. Przez ostatnie parę miesięcy byłam w kinie więcej razy niż przez całe życie.
15. Gdy byłam mała chętnie wspinałam się po drzewach i grałam w piłkę nożną.
16. W 6-tej klasie podstawówki wygrałam rolki w konkursie z wiedzy o Unii Europejskiej.
17. Łapanie kontaktu wzrokowego jest dla mnie ekstremalnie zawstydzające.
18. Moją ulubioną bajką z dzieciństwa jest Pocahontas. Albo Tarzan.
19. Moje życie towarzyskie rozgrywa się na zasadzie sinusoidy: czasem mam ochotę dłuższy czas pobyć w samotności, czasem jestem duszą towarzystwa- pierwszą chętną do spotkań.
20. Zazwyczaj zadaję dużo za dużo pytań.
21. Boję się pająków.
22. Opalam się zawsze na czerwono.
23. W zimie uwielbiam oglądać zawody w jeździe figurowej na łyżwach.
24. Chciałabym się nauczyć jeździć na desce snowboardowej.
25. Dzięki starszemu rodzeństwu, słuchającemu mocniejszej muzyki, szybko wyleczyłam się z słuchania popowych kawałków, które leciały w radiu. Już za czasów podstawówki zaczęłam się przestawiać na muzykę rockową.
26. Nawet szybkie sesje zdjęciowe potrafią mi poprawić humor.
27. Studiuję w Krakowie choć od zawsze chciałam mieszkać w Warszawie.
28. Miałam praktycznie wszystkie kolory włosów: blond, rudy, brąz, czerń, niebieskie i czerwone pasemka.
29. Potrafię płakać na zawołanie.
30. Przed transformacją stacji muzycznych znałam wszystkie teledyski oraz autorów piosenek. Żartowałam, że w przyszłości ta wiedza przyda się do teleturnieju.
31. Przed chwilą kupiłam sobie rozmówki hiszpańsko-angielskie, by uczyć się nowego języka.
32. Nigdy nie kłamię. Co najwyżej nie mówię wszystkiego.
33. Uwielbiam kawę kokosową.
34. Pierwszego bloga założyłam w 6-tej klasie podstawówki.
35. Moja siostra jest moim największym autorytetem.
36. Nie uznaję kłótni przez co czasem na „sytuacje kryzysowe” reaguję śmiechem.
37. Mam kilka-naście par szpilek chociaż od 2 lat praktycznie cały czas chodzę w płaskim obuwiu.
38. Jestem straszliwie sentymentalna(przez co mój pokój jest skarbnicą pamiątek).
39. Niesamowicie kręci mnie okładka Placebo „Once more with feeling”.
40. Jestem typem lubiącym wyzwania, nie uznającym schematów. Lubię podkreślać swoją samodzielność.
41. Uwielbiam długie, refleksyjne rozmowy.
42. Lektura magazynów modowych zwykle pochłania mnie na parę dobrych godzin.
43. Marzy mi się wycieczka do Londynu.
44. Przez kilkanaście lat tańczyłam taniec towarzyski.
45. Bywam szczera do bólu. Ironiczna i złośliwa.
46. Jestem typem obserwatora, który chętnie się uczy nowych rzeczy.
47. Maluję tylko wtedy kiedy dzieje się coś ważnego w moim życiu.
48. Nigdy nie piję gorącej herbaty. Zanim to zrobię musi się porządnie ostudzić.
49. Czytając książki zakreślam co ciekawsze cytaty.
50. Nie noszę okularów, ale już od dawien dawna wiem jaki model będę nosić jeśli zajdzie taka potrzeba.

  1. 30 - miałam identycznie! Teraz w ogólnie nie wiem kto co śpiewa, bo w telewizji ciągle są te durne programy zamiast teledysków...

    OdpowiedzUsuń
  2. 36! oj jak najbardziej:)
    Ciekawy post:)

    Dziękuje za odwiedziny może się obserwujemy co Ty na to?
    wpadnij na mojego Fanpage :)https://www.facebook.com/pages/FlashingDiamondspl/173322359513117?ref=hl

    Całuję
    www.FlashingDiamonds.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie z pkt 10, dlatego ja sobie tatuażu nie zrobię.. <:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jaja, większość punktów mogłabym przepisać i podpisać swoim nazwiskiem!
    Lubię Cię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy wiele punktów wspólnych aczkolwiek nie potrafiłabym przestawić się na zimną herbatę jeżeli chodzi o punkt 48 :)
    Masz bardzo ciekawy charakter i podziwiam Cię za upór i wychodzenie z założenia , że nie ma "rzeczy niemożliwych " :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy okazji : błagam wyłącz weryfikację obrazkową :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zwrócenie uwagi- umknęło mi to jakoś. Przeklęta weryfikacja zniknęła jak ręką odjął! :)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs