Bez makijażu

Każda kobieta ma dwa oblicza. I nie, nie chodzi mi wcale o to, że nawet anielska dusza potrafi w trymigach przemienić się demoniczną famme fatale. Tym razem sprawa rozgrywa się o...makijaż. Mała kreska na powiece, podkreślenie brwi, czy wytuszowanie rzęs potrafi zdziałać cuda!

5 Kwietnia w kalendarzu najdziwniejszych świąt widnieje Dzień Bez Makijażu. Z racji tego, że przegapiłam ten z pewnością piękny dzień, zrobiłam sobię przerwę od make up'u podczas majówki.

Gwiazdy, które zwykle doskonale wiedzą jak zaprezentować się fotoreporterom na czerwonym dywanie również mają dni, w których pozwalają odpocząć swojej skórze. Choć z drugiej strony można twierdzić, że ich no-make'upowe wystąpienia są efektem życia w popłochu i braku czasu. Wynik zmęczenia, czy też nie, uciekam od wszelkiego gdybania. Jak dla mnie te zdjęcia są zwyczajnie doskonałym dowodem na to, że każda z nas jest materiałem na gwiazdę. Potrzeba nam tylko dobrego wizażysty. I chęci. I czasu.

  1. Jak widać i GWIAZDKI nie są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doda wygląda naprawdę ładnie bez makijażu.

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs