Konferencja Blogerów Mody

W drugim dniu Cracow Fashion Week organizatorzy wyszli naprzeciw blogerkom. Mnóstwo dziewcząt z Krakowa i okolic wzięło udział w specjalnym dniu warsztatów i wykładów. Konferencja Blogerów Mody złożona była z pięciu części składowych.

Pierwszą z nich był cykl wykładów na które wejście mieli tylko i wyłącznie blogerzy. Wczesne godziny poranne kompletnie nie są dla mnie także przyznaję się bez bicia, że na wykładach nie byłam. Przepadły mi zatem występy prelegentów w składzie: Mateusz Muryjas, GOSHa Kusper oraz przedstawiciela serwisu modowego Allani.

Kolejne części to warsztaty: makijażu, fotografii modowej, tworzenia biżuterii, pielęgnacji włosów oraz DIY.
Warsztaty makijażu poprowadziła Dorota Golińska. Rudowłosa, bardzo pozytywna postać, która na co dzień współpracuje z wydawnictwem Edipresse, Bauer, czy Zwierciadłem. W ramach ponad godzinnego szkolenia zaprezentowała podstawy makijażu dziennego oraz triki dzięki którym można przemienić go w make up wieczorowy.

O pielęgnacji włosów opowiedział duet w pełni profesjonalny. Ostrzyżona na zapałkę Agnieszka Niedopytaska ze swoim uśmiechniętym partnerem odpowiedzieli na multum pytań zadanych przez uczestniczki. Dobór odpowiedniego szamponu, koloru włosów, sposoby na dodanie objętości, modne cięcia sezonu, fantazyjne upięcia to tylko jedne z wielu kwestii, które zostały poruszone.

Ostatnie warsztaty w których brałam udział odbywały się w godzinach późnopopołudniowych. Gdyby poprowadziła je nieodpowiednia osoba mogłabym pewnie zasnąć na stojąco. Całe szczęście warsztaty poprowadziła niezwykle charyzmatyczna osoba, która trudni się przetwarzaniem opon samochodowych na biżuterię, paski i inne kobiece, a raczej rock'n'rollowe akcesoria. Podczas warsztatów DIY wykonałam kopertówkę z taśm, która co prawda nie nadaje się na wielkie wyjścia, ale przyniosła mi mnóstwo radości z tworzenia!

Kto czyta uważnie ten zauważy, że przegapiłam warsztaty fotografii oraz tworzenia biżuterii. Nie była to kwestia lenistwa, a zwyczajnego zazębiania się warsztatów, które prowadzone były dla kilku blogerskich grup.

top blogs
top blogs