It-girl project

Kiedyś moja przyjaciółka stwierdziła, że za każdym razem gdy zmieniam uczesanie dzieje się coś ważnego w moim życiu. Niespełna miesiąc temu skróciłam długie włosy na długość przed ramiona. Rozwichrzone fale plus objętość okazały się strzałem w dziesiątkę!

Na co dzień staram się, by stylizacje jak najlepiej uzewnętrzniały moje samopoczucie. Zwykle utrzymane są w klimacie retro, ale nieobca mi zabawa modą.

Pierwszy set,którym chciałabym się z Wami podzielić na blogu to zestawienie bazujące na jednej z moich ulubionych sukienek. Rzadko kiedy jakieś ubranie skrada mi serce, tej sukience udało się to bez najmniejszego problemu! Romantyczna, zwiewna, w groszki, ze ściągaczem poniżej linii biustu- jak dla mnie kreacja idealna!

  1. mnie się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ;)
    Słyszałam właśnie, że kiedy kobieta zmienia fryzurę, to znaczy, że chce zmienić swoje życie ;)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs