Styl londyńczyków

Marzyła mi się wycieczka do Londynu. W sumie dalej mi się marzy, więc powinnam użyć czasu teraźniejszego. Skoro moda rodzi się na ulicy, najfajniejszą rzeczą na świecie byłoby podglądnąć brytyjczyków, by przyklaskać ich odwadze w miksowaniu wzorów!
Pierwsze wrażenie bywa złudne. Choć zdawałoby się, że projektanci kształtują nasze gusta, okazuje się, że sytuacja wygląda zgoła inaczej. Kreatywni fascynaci mody mają największy wpływ na to, czy dany trend pokochają tłumy. To oni przecierają szlaki, prezentują wymyślne kreacje na naszych ulicach. Uczą tolerancji, otwartości na nieszablonowe pomysły. Naturalnie, co odważniejsze looki z biegiem czasu ulegają przytemperowaniu, by pojawić się w naszych sieciówkach, a być może i w nowej odsłonie w przyszłym sezonie.

W Londynie właśnie zakończyło się wielkie modowe święto. Fashioniści znów mieli okazję popisać się przed mediami całego świata. W końcu przez kilka najbliższych dni w sieci będą napływać zdjęcia uwieczniające ich stylizacje!

Poniżej krótka prezentacja mody streetowej, prosto z Londynu.


Który look spodobał Wam się najbardziej?

  1. mi najbardziej spodobał sie kobaltowy płaszcz z trzeciego zdjęcia ! a oprócz tego jeszcze nr 1 i nr 4 zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, też marzyła/marzy mi się wycieczka do Londynu na fashion week, może kiedyś... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie świetne ale w moim guście chyba najbardziej ostatni! :)

    zapraszam do mnie
    www.marysiamaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie byłam nigdy w Londynie ale chciałabym sie wybrać.. może w tym roku zrealizuje swój plan :)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs