The best faces of NYFW & results of competition

Fashion Week to poważna sprawa. Wszak to sprawdzian umiejętności dla całej rzeszy ludzi. Być albo nie być dla wielu projektantów, kompletny feed dla modożerców i trendsetterów! Nie mówiąc już o modelkach! Krótki występ na wybiegu może okazać się istną odskocznią do sławy. Skrupulatnie pielęgnowane marzenia, mają szansę się spełnić.
Nie dziwne więc, że niektóre z dziewczyn starają się odreagować ten stres.
Fotorelację ze światowych wybiegów bez problemu można już znaleźć w Internecie. Nowy Jork, Londyn udowadniają jedno - presja oddziałowuje na wszystkich! Co w takim razie pokaże Łódź?! Tego nie wie nikt, ale już 24 października zagadka zostanie rozwikłana. Zakasam rękawy, i z niecierpliwością czekam na FashionPhilosophy Fashion Week Poland!

UWAGA! UWAGA! LADIES&GENTELMAN! WYNIKI KONKURSU!
Po raz pierwszy miałam okazję zostać jurorem. Było to dla mnie dość surrealistyczne odczucie, ponieważ sama niejednokrotnie startowałam w konkursach modowych. Ilość konkursowych zgłoszeń przeszła moje najśmielsze oczekiwania! W imieniu własnym i Romantiki chciałabym Wam podziękować za zaangażowanie, i ciekawą lekturę waszych biżuteryjnych marzeń.

Zwycięskie prace to :
"Moja wymarzona bransoletka Romantici powinna mieć w sobie "to coś", wodzić na pokuszenie, nęcić, czarować, w swojej mistyce ordynarnie przedzierać umysł i duszę egzotyką, dzikością, tajemnicą i szaleńczą odwagą" -  niepiszdomniee@wp.pl 

"Moja wymarzona bransoletka Romantiki powinna mieć moc dawania szczęścia, abym poczuła odrobinę nieba. wystarczy niebieski koralik i niewielkie piórko by przenieść się myslami gdzies nad chmurką" - mynameismalwina@wp.pl

Serdecznie gratuluję!


click here for the ENGLISH VERSION

  1. mój komentarz ucięty tutaj..:) to nic, to nic, NIESAMOWICIE SIĘ CIESZĘ!! :)) bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I modelki zyskały ludzką twarz;p:)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs