RZESZÓW style&the city : Fashion Camille

Kamila to 15-latka pochodząca z okolic Przeworska. 
W blogosferze czuje się niczym ryba w wodzie. Na blogu prezentuje swoją wizję mody. Mody, którą uwielbia, choć ocenia ją z należytym dystansem do trendów sezonu. 
Z natury pozytywnie jest nastawiona do życia i tym optymizmem zaraża każdego (o czym zresztą miałam okazję sama się przekonać).

http://fashion-camille.blogspot.com/

Czym zajmujesz się na co dzień? 
Mam kilka pasji, bardzo lubię zatrzymywać chwile, by pozostały ze mną na odrobinę dłużej. Fotografia pozwala mi zostawić je nie tylko w pamięci, dlatego staram się stale rozwijać, by potrafić jeszcze lepiej zilustrować wspomnienia. Kiedyś probowałam szkicować, ale niecierpliwość i perfekcjonizm sprawiły, że już nie rysuję. Przez około rok lepiłam biżuteryjne słodkości z modeliny, to świetna zabawa, ale teraz brakuje mi na nią czasu. Niemniej, mam nadzieję, że kiedyś do niej jeszcze wrócę.
Czym dla Ciebie jest moda? 
Moda jest czymś, co szybko przemija, ale jednocześnie ciągle wraca. Czymś co ustala trendy na sezon, sprawia, że coś jest modne i przydatne na lata. Bardzo cienię modę, kocham śledzić to, co jest teraz modne i na topie, ale według mnie te niekoniecznie wszyscy musimy być ubrani w sezonowe "must have". Każdy powinien podążać za swoim gustem, bo żeby wyglądać fajnie nigdy nie można stać się czyjąś kopią i zatracić siebie.

Skąd czerpiesz inspiracje?
Inspiruję się stylizacjami innych blogerek, oczywiście nie całkowicie, bo np u jednej spodobają mi się buty, a u innej spodnie. Nigdy nie kopiuję całości. Przeglądam również różne fotografie w Internecie. Z natury twierdzę, że inspirację można znaleźć wszędzie, jeśli tylko ma się tylko "sprytne oko". Na rzeszowskich ulicach zawsze napotykam wiele świetnie ubranych osób, niektóre są chodzącymi źródłami inspiracji.

Styl której z gwiazd uważasz za najciekawszy? 
Według mnie najbardziej inspirujący styl ma Monika Brodka. Kiedyś pozornie cicha dziewczyna, a teraz? Jest odważnie ubrana, nie boi się kolorów, lubi eksperymentować z fryzurami i makijażem. Ciągle mnie zachwyca stylizacjami - zwłaszcza tymi w stylu folklorystycznym. Przełamuje wszelkie bariery, świetnie łącząc folk i nowoczsność.

Jakie są Twoje ulubione marki? Gdzie najczęściej kupujesz ubrania? 
Najczęściej kupuję ubrania w sieciówkach. Chętnie też robię zakupy online, ale wolę jednak najpierw zobaczyć jak coś na mnie leży. Ulubione sklepy to z pewnością: Mohito, Zara, Bershka, Pull & Bear, Reserved i H&M.

Co Twoim zdaniem jest absolutnym must have tego sezonu?
O tak, zdecydowanie shopper bag. To idealna torebka dla kobiet, można do niej wszystko wrzucić, a te które mają w środku mnóstwo kieszonek są wręcz idealne, bo łatwo w nich wszystko znaleźć! Moja lista rzeczy must have jest bardzo długa, wśród nich są : lity, marynarka typu boyfriend, lordsy z ćwiekami, jeansowa koszula i letnia pastelowa lub neonowa sukienka.

Jak oceniasz styl mieszkanek Rzeszowa i okolic? 
Ubieramy się kolorowo i nie boimy się ryzykować. Styl każdej z mieszkanek jest inny, jedne nie wyróżniają się z tłumu, a inne wręcz przeciwnie. W szczególności jednak chciałabym pochwalić Rzeszowianki, które są młodymi matkami. W piękny sposób przełamują stereotyp zmęczonej matki w za dużym o kilka rozmiarów dresie.


click here for the ENGLISH VERSION

top blogs
top blogs