RZESZÓW style&the city : Adrienne style


Ada ma 19-ście lat i mieszka kilka kilometrów za Rzeszowem. 
Uwielbia modę i wszystko co związane z Francją i Paryżem.
Jest nieśmiałą i zamkniętą w sobie osobą, ale nie przeszkadza jej to w żadnym stopniu w prowadzeniu bloga. Wręcz przeciwnie!

Czy coś ją różni od innych blogerek? Ochoczo powtórzę za nią, że owszem. W końcu ta dziewczyna doskonale wie, że gdyby każdy był taki sam - byłoby nudno.


http://adriennestyle.blogspot.com






Czym zajmujesz się na co dzień?
W tym roku skończyłam liceum, zdałam maturę i od maja mam wakacje. Sporo wolnego czasu przeznaczam na przerabianie ubrań i dodatków, przeglądanie magazynów i programów modowych. Czytam dużo książek, spotykam się ze znajomymi i oczywiście chodzę na zakupy.

Czym dla Ciebie jest moda?
Moda - posiadanie i wyrażanie własnego, ciekawego stylu. Umiejętność łączenia droższych rzeczy z tymi z niższej półki i second handów. Nie przesadzę mówiąc, że to sztuka i spora część kultury. Jest to przede wszystkim moja największa pasja, która bazuje na codziennym eksperymentowaniu z ciuchami i zabawie.

Czy masz jakieś pasje poza modą? 
Interesuję się wszystkim po trochu, ale głównie skupiam się na modzie.

Skąd czerpiesz inspiracje?
Najwięcej inspiracji znajduję na portalach modowych i innych blogach - polskich i zagranicznych. Często przeglądam magazyny : ELLE czy FASHION MAGAZINE, oglądam programy modowe : FashionTV, Gok's Fashion Fix. Inspirują mnie również moje ulubione seriale : Gossip Girl i Sex and the City - główne bohaterki zawsze wyglądają genialnie!


Styl której z gwiazd uważasz za najciekawszy?
Będę mało oryginalna, ale uwielbiam styl 'it girls' - Alexy Chung, Jamie Chung, Erin Wasson czy Ruby Aldrige. Bardzo się wyróżniają, mimo tego, że noszą proste, klasyczne ubrania. Białe koszule, botki, jeans, T-shirty w paski to podstawa ich niebanalnego, chłopięcego stylu.

Jakie są Twoje ulubione marki? Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
Mając na myśli marki na najwyższym poziomie, to uwielbiam oglądać pokazy Marca Jacobsa dla LV i pokazy CHANEL, grunge'owe kolekcje Dsquared2, czy prostotę stylu Alexandra Wanga i Jil Sander. Jeśli chodzi o sieciówki, większość moich ubrań jest z H&M'u, nie mam jednak ulubionego sklepu i kupuję tam gdzie coś mi się spodoba. Często zaglądam też do second handów, gdzie znajduję naprawdę ciekawe i oryginalne rzeczy.

Co Twoim zdaniem jest absolutnym must have tego sezonu?
Moim must have na lato są przede wszystkim szorty, najlepiej DIY - czyli zrobione przez siebie. Zaraz po nich plasują się asymetryczne spódnice - lekkie i zwiewne, klasyczne czarne lub w letnich pastelowych kolorach. 

Jak oceniasz styl mieszkanek Rzeszowa i okolic?
Nie chcę tu nikogo obrażać, ale większość osób nie zachwyca. Cieszę się jednak, bo widzę pozytywną tendencję : coraz częściej zauważam dziewczyny wyróżniające się swoim wyglądem. Mam nadzieję, że z biegiem czasu w mieście i okolicach będzie więcej modnie ubranych ludzi.


click here for the ENGLISH VERSION

  1. a ja się nie zgodzę z ostatnią odpowiedzią ja właśnie uważam, że dziewczyny z Rzeszowa świetnie się ubierają, najczęściej widzę dobrze ubrane kobiety gdy chodzę po centrach handlowych, czasem mam ochotę zaczepić i zrobić zdjęcie, wrzucić na blog i pokazać jak świetnie ubierają się Polki.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna dziewczyna, naprawdę wydaje się sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs