Pochi's sticking up pieces

Natchnieni potrzebą zmian, obrazkami z kolorowych czasopism często podróżujemy. Robimy multum zdjęć, piszemy książki, bądź też chowamy wspomnienia na dno szuflady. Choć ze względu na słabe nerwy nigdy nie byłam w stanie oglądnąć całego odcinka przygód Bear'a Grylls'a to otwarcie przyznaję, że go podziwiam. Za determinację mimo warunków, które bardziej by sprzyjały kapitulacji aniżeli rozwojowi. Na polskim rynku długo nie mogłam znaleźć jego odpowiednika. Kogoś komu podróże ukazały sposób samorealizacji. Okazało się, że znajdował się on bardzo blisko w modosferze, tworząc niebanalne etui na laptopy.


Pochi w języku suahili oznacza torebkę. Założycielką marki jest Polka, która z rozbrajającym uśmiechem na twarzy ochoczo opowiedziała mi o swoich wyprawach do Kenii, inspiracji tamtejszą kulturą i pragnieniem tworzenia, które zaowocowało serią przepięknych toreb na niezbędne dla wielu z nas gadżety do życia.


W ofercie znajdziemy zarówno etui na laptopy, jak i na iPhon'y - wykonane z najlepszej jakości materiałów. To bardzo eleganckie rzeczy, tworzone z myślą o najnowszych trendach i ciągle ulegające modernizacjom. Zdarza się, że któryś z modeli występuje w kilku egzemplarzach, ale należy to do sytuacji sporadycznych. Właścicielki marki dążą do tego, by każdy projekt był niepowtarzalny, w pełni dopasowany do ich posiadaczki, osobistych pragnień i zamierzeń. W związku z tym przed zakupem można skontaktować się z projektantkami i uzgodnić szczegóły. Spersonalizowany gadżet może spełnić marzenia bez konieczności wiedzy nt szycia.


click here for the ENGLISH VERSION

  1. Tę bluzkę kupiłam w sklepie z ciuchami raczej dla troszkę starszych pań :) Weszłam do niego z moją mamą bo chciała sobie kupić spodnie a zobaczyłam ją na wieszaku, akurat rozmiar S przymierzyłam i stwierdziłam, że jest idealna :P Od tamtej pory to praktycznie moja ulubiona bluzka :) Opłaca się czasem wejść do takich sklepów :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe!!! wszystkie!!!!!
    śliczne:):P
    z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie.
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:**:*:*:*:*:

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs