Nenukko Basic

Grono moich przyjaciół po wysłuchaniu relacji z eventów modowych często zadaje mi pytania : Czy te ubrania są dostępne dla przeciętnego zjadacza chleba? Czy i oni, prawdę mówiąc niespecjalnie znający się na modzie, nie szastający na prawo i lewo pieniędzmi studenci wszelakich kierunków mogliby zakupić rzecz od projektanta?

Okazuje się, że tak.
Z dnia na dzień coraz bardziej przekonuje się, że unikaty wcale nie muszą dużo kosztować, czego najlepszym przykładem jest pozasezonowa kolekcja grupy Nenukko, której ceny mieszczą się w granicach 69-119 zł. T-shirty w kolorze black&white, czyli totalna podstawa każdej garderoby promowane są przez ambasadorów : Lidię Popiel, Olgę Frycz, Magdę Popławską, Mikołaja Komara i Roberta Serka. Wszystkie piękne znane twarze specjalnie na potrzeby linii sfotografował Łukasz Ziętek, a efekty jego pracy podczas skromnej imprezy można było oglądać zarówno na ścianach conceptstore'u "Pies czy Suka", jak również na specjalnych, limitowanych pocztówkach, które przygotowano dla gości.

  1. Lubię Magdę Popławską, ciekawa premiera :)
    Dziękuję za komplement, ale czasem wolę się chować za okularami :)
    Bardzo ciekawy blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie widać szczegółów na koszulkach :) zaciekawiły mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs