I'm just the same lady in crown like couple years ago

Symptom Piotrusia Pana znamy doskonale. Czy istnieje jego damski odpowiednik? Nie wiem, bo nie znam takiego pojęcia - przyznaję szczerze. Żywię jednak przekonanie, że jeśli występuje on we współczesnym świecie to zwykle ucieka do dziewczęcych, słodkich wspomnień opartych na misternych plecionkach w czasach kiedy największym problemem była kropla szamponu, która podczas kąpieli wpadła do oka...





Trend na noszenie wianka z kwiatów wywołuje szereg dyskusji. Początkowo akcesorium nakładały na głowę co odważniejsze fashionistki, później motyw ten przedarł się do sesji zdjęciowych, by w końcu pojawić się  w stylizacjach dnia codziennego. Największy comeback odnotowuje w branży ślubnej i wygląda na to, że zagrzeje tam miejsce na dłużej co stanowi kolejny modowy powrót do naturalności.

Kiedy są wakacje dużo łatwiej pozwolić sobie na odrobinę luzu i romantyczności. Wianki są proste do wykonania, więc tak naprawdę nie potrzeba żadnego budżetu by być w ich posiadaniu. To tylko chwila pracy, która poprzez zabawę pozwala przenieść się w beztroską krainę marzeń. Więcej kwiatowych inspiracji znajdziecie na fanpage'u ANIMATED MAGIC.


click here for the ENGLISH VERSION

  1. Masz rację z tymi wiankami, sama zdecydowałam się ostatnio użyć takiego do sesji zdjęciowej, http://4.bp.blogspot.com/-n69TwZ0wgIc/T_gYul_zhBI/AAAAAAAAAg8/Qfm5-etwvvc/s640/portr%2B2.jpg Myślę, że wyszło efektownie ;)
    Wpadłam do Ciebie przez zupełny przypadek i będzie mi niezwykle miło jeśli też mnie odwiedzisz, projektuję i czasem piszę o modzie, a dziś zapraszam na konkurs. Pozdrawiam i dodaję Twój blog do ulubionych!
    http://www.gerlichkarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wianek ze świeżych kwiatów na oficajlnym wyjściu miałam podczas pierwszej komunnii:) Teraz skusze się tylko na takowy podczas spaceru po kwiecistej łące. Choć jako trend świeże kwiaty baaardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs