Beyond Time - Billabong European Roadtrip 2012

Chorowanie jest całkiem fajne... za czasów podstawówki. Wszyscy nadskakują, pięćset razy dziennie pytając o stan zdrowia, nierzadko rozpieszczając słodyczami. W międzyczasie pół dnia ogląda się ulubione bajki albo robi żywnie to na co ma się ochotę. Nie wiem, czy to obecność bliskich czy inne niebiańskie czynniki sprawiają, że człowiek szybko staje na nogach. To dobre pytanie, które pewnie jeszcze nieraz przewinie mi się przez głowę. Póki co do życia przywraca mnie kampania Billabong'a.

Jej autorką jest zaledwie 19-stoletnia  Nirrimi Firebrace, która ni stąd, ni zowąd urzekła mnie historią swojej miłości. Nie każdy w końcu ma odwagę opowiedzieć całemu światu swoją bajkę - w paru niezwykłych, prostych słowach. Jednak to był tylko wstęp, krótka preambuła przed obejrzeniem obszernej dokumentacji o pięknie życia.

Mój zachwyt rośnie.


click here for the ENGLISH VERSION

  1. genialne zdjęcia. niby nic, ale każde wyraża swoją historię, a całość tworzy genialny efekt. przepiękne! nic dodać nic ująć.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, gdyż pojawiła się nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że bardzo dużo firm związanych ze sportami ekstremalnymi (? wodne i śniegowe - nie wiem jak je nazwać ogólnie) ma piękne kampanie reklamowe. A Billabong nie tylko ma fajną kampanię ale i bardzo fajne ciuchy, ale chyba szerszej publicznosci nie do końca są znani. Ja w kazdym razie ich uwielbiam!

    malamajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs