Soundtrack "Birds" GROME DESIGN

Dzięki uprzejmości samej projektantki otrzymałam namiary na ścieżkę dźwiękową pokazu GROME DESIGN. Misję poszukiwań uważam więc za zamkniętą i z przyjemnością dzielę się z Wami świeżozdobytymi, perełkami muzycznymi.

1. Ipm023 Mystery & Imagination/ 23 Emotional Slave
2. Zbigniew Preisner "Conte d'Amour"
Prawdziwa uczta dla ucha i duszy, prawda?
FOTO: materiały prasowe Fashionphilosophy Fashion Week Poland/Przemek Stoppa

  1. zgadzam sie :)

    http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/ zapraszam i zachęcam do klikania lubię to (fanpage genialnego fotografa z mojego otoczenia ♥) na https://www.facebook.com/KacperGodlewskidzaasper

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, miło mi, ale to za sprawą świetnego fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie piękna muzyka-uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, ale miło mi z powodu Twojego komentarza :)

    obserwujemy się?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale walnęłaś mi komplementem na blogu ;) Dzięki i tutaj raz jeszcze .
    Obserwuje Cie bo dużo tu, oj dużo, mody.
    Pozdrawiam,
    Koka-inna.

    OdpowiedzUsuń
  6. prawda ;-) pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chic an dstylish! follow each other darling? Kisses

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj prawda, tylko na odpowiedni nastroj..
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  9. nie chciałam wyłączyc tej piosenki tak wpadła mi w ucho;)).
    Można sobie porefleksowac...
    Perełka<3;).
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili;). lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się Twoj blog, będę wpadać częściej. Zapraszam do mnie-dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Agata - odpowiedziałam Ci na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs