Fashion Days 2012 - Fashion Gone Young

Znów pakowanie walizek. Tym razem kieruję się do stolicy. W SGH zaplanowano dwa totalnie modowe dni. 21 Maja odbędzie się cykl wykładów poświęconych modzie, podczas których będzie można m.in. dowiedzieć się w jaki sposób prognozuje się trendy. Kolejny zaś dzień wypełnią pokazy,  a swoje kolekcje kolekcje zaprezentuje : Wiola Wołczyńska, Olga Mieloszyk, Natalia Siebuła oraz inne osobistości, które trząsą modobiznesem.

Więcej informacji możecie odszukać na stronie  Fashion Days, a potem kto wie?  Może powinnam powiedzieć "do zobaczenia"?


Swoją drogą, czy wiecie że Warszawa uplasowała się na podium w rankingu "Top 3 Fashion Cities" organizowanym przez VOGUE UK?

  1. no właśnie może to dziwne, ale są wygodne, przynajmniej wysokościowo, tylko ja się w nich boję chodzić, żeby nie ubrudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie zazdroszczę, też bym się chętnie wybrała! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też Ci zazdroszczę i to tak bardzo, bardzo. Mam cichą nadzieje, że i ja kiedyś będę mogła tak napisać na moim blogu.. oby, w końcu nigdy nic nie wiadomo prawda? Pozdrawiam i życzę przyjemnego wyjazdu :) PAULINA

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo a ja nawet nie wiedziałam o takim wydarzeniu... :(((

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczęta mam nadzieję, że zjawicie się za rok. Naprawdę warto! :)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs