Honorata Wojtkowska and her skinny friend

Honorata Wojtkowska w ekspresowym tempie zdobywa rynek. Dzięki charakterystycznej, zadziornej urodzie, uczestniczka II edycji Top Model stale powiększa zawartość portfolio. Sesje z jej udziałem publikowano już m.in. w magazynie "Żurnal", "Viva! Moda", "Hot" a duet Paprocki&Brzozowski zrealizował z nią swoją najnowszą kampanię.

Ostatnio wystąpiła przed obiektywem Anny Zyskowskiej w sesji której nie sposób przeoczyć. Choć modelkę wystylizowano bardzo skromnie, bez przesadnego przepychu i tony biżuterii obserwator ma wrażenie jakby oglądał fragment wyjęty wprost z życia arystokratki. Trochę próżnej, zuchwałej dziewczyny, która nawet z kota potrafi uczynić symbol swojego statusu społecznego.


Jakie jest Wasze zdanie na temat tych zdjęć?

click here for the ENGLISH VERSION

  1. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Zdjęcia bez wątpienia przykuwają uwagę, ale bez wątpienia mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. udana sesja. z całego serduszka kibicuję Honoracie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zdjęcia:) choć ten kot mnie przeraża;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci że są genialne, ostatnie jakie kolory!





    Zostaw u mnie adres maila pod konkursami będzie mi przemiło ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. uważam, że sesja jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem sesja jest zajebista! : )
    Dobry pomysł,dobry fotograf i dobra modelka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi sie bardzo podoba!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs