What's mine is yours - Switcheroo by Hana Suset

Mówi się, że szata zdobi człowieka. Świat mody jednak tak drastycznie się zmienił, że to stwierdzenie niemal błaga o to by odbierać je jako archaiczne. W XXI wieku korzystanie z ubrań, które są przywilejem dla drugiej płci nie stanowi przecież najmniejszego problemu. Przez lata dążyliśmy do równouprawnienia, co również odzwierciedlała zawartość naszej szafy.

Świetnym dowodem na to jest projekt "Switcheroo". Hana Suset niejako bazując na idei unisex'u tworzy portrety par. Aparat najpierw wychwytuje bohaterów w swoich codziennych stylizacjach, później zaś następuje zmiana garderoby i odsłona druga. Panie wskakują w jeansy, panowie zaś w spódnice.

Jedno spojrzenie na fotografie już nanosi wnioski. Coraz bardziej zacierają się granice. O ile jeszcze parenaście lat temu dziwiłby widok mężczyzny w żółtym, obcisłym płaszczu, teraz wydaje się on być jak najbardziej normalny. Ponadto coraz więcej przedstawicieli płci męskiej okazuje zainteresowanie modą. Skala tego zjawiska rośnie w porażającym tempie.
Rynek kobiecy natomiast odnotowuje swoistego rodzaju stagnacje. Owszem, pojawiają się nowe kolekcje, ale ciężko o nowości, które porwą tłumy. Wykorzystując sytuacje, panowie coraz chętniej zaczynają być z modą za pan brat. I idzie im to - trzeba przyznać - całkiem nieźle.

Dokąd to doprowadzi? Czy mężczyźni staną się idealnymi kompanami do poruszania się po świecie mody? Czy zniwelują kiedyś doszczędnie nastawienie, że to rynek stworzony wyłącznie dla płci pięknej? I w końcu - czy za kilka, kilkanaście lat będziemy mieć w szafie te same ubrania?

click here for the ENGLISH VERSION

  1. i absolutely adore this!! xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, ale uwazam , ze to swietna sprawa, ze w koncu istnieje takie slowo jak "tolerancja". Kazdy robi co chce, nosi co chce. enjoy it. !
    zapraszam do mnie
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt. Ja w sumie tylko raz pożyczyłam od mojego chłopaka i wyszłam w tym do ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubie mezczyzn, ktorzy zajmuja sie moda, maja wyczuje :) dobre zdjecia :d a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs