I wish I was special

Kopalnia oryginalnej biżuterii, akcesoriów i ubrań spod rąk najzdolniejszych projektantów tego kraju? To niewątpliwie sklep Pakamery.

Ambitne trio w składzie : Julita Wojczakowska, Mateusz Wojczakowski oraz Ola Góralczyk zarządza miejscem, które zrzesza młodych twórców rękodzięła artystycznego. Ich największym sukcesem jest rozpropagowanie na szeroką skalę sztuki, która przez lata była dostępna tylko dla nielicznych.



To właśnie dzięki Pakamerze wielu młodych artystów zyskało możliwość zaprezentowania prac szerszej publiczności. Polskie ulice stały się bardziej kolorowe, bo co druga osoba zapragnęła mieć coś unikatowego, coś czego nie będzie miał na sobie każdy inny przechodzień. I nie dziwi mnie to wcale. W końcu mamy erę second hand'ów, promującą indywidualność jednostki. Metki zostają spychane na dalszy plan. Istna rewolucja!

na kolażu znajduje się torba autorstwa Katsu


click here for the ENGLISH VERSION

  1. może o erze SH jeszcze wcześnie mówić (chyba, że bawełna znowu podskoczy o 100% na giełdzie :D), ale co racja, to racja - i cieszmy się, że ludzie powoli mają odwagę być sobą. A ja w przykrótkich podkoszulkach nie latałam, bo mama na mnie krzyczała, że nerki przeziębię :D. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. tez lubię mieć coś oryginalnego, czego nie ma nikt!:) taka trochę egoistka ze mnie

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs