dream to become a Top Model


Program "Top Model - zostań modelką" wysoce ewoluował z edycji na edycję. Pojawiły się ostrzejsze komentarze jurorów w stosunku do uczestniczek (które to obruszyły szereg odbiorców), dziewczyny  miały szansę poznać wielkie osobistości świata mody (wystarczy chociażby wspomnieć o przypadku Magdy Roman i "rezygnacji" z programu), a niezaprzeczalnie siłą napędową tego sezonu stało się... granie na emocjach.

Dość zabawnie rysuje się fakt, że każda z finałowych dziewczyn niemal w pierwszym odcinku otrzymała łatkę, która za nic w świecie nie chciała się od niej odczepić aż do końca programu. To znaczne ułatwienie dla widza, jak również dla kandydatki na przyszłą top modelkę.

Wystarczy, że przypomnimy sobie historię związaną z którąś z dziewczyn. Tym sprytnym sposobem, nie musimy kojarzyć nazwisk, a jedynie zagrać w mało ambitne skojarzenia :
- Ania -> płaczka
- Michalina -> hermafrodyta
- Olga -> babyface
Polski Top Model zaczął z coraz większym rozmachem wykorzystywać zagrywki psychologiczne. Widz otrzymuje zadanie znacznie przekraczające standardowe kibicowanie faworytce. Spośród tysiąca twarzy, ckliwych historii i ukrytych intryg musi wybrać to, co najwartościowesze. Wplątany w show dopinguje osobę, którą podziwia za to jak się zmieniła.

Nadchodzi jednak tzw czas "po programie", kiedy to dziewczyny muszą stoczyć walkę z rzeczywistością. Początkowa faza kariery w większości przypadków doskonale odzwierciedla przyszłość w modelingu.

Na zdjęciach poniżej znajduje się nie kto inny, jak Paulina Papierska. Zdjęcia autorstwa Aleksandry Zaborowskiej zdumiewają, zapierają dech w piersiach, dają nadzieję. Paulina zniknęła na długie miesiące, ale widząc efekty tej sesji śmiem twierdzić, że ten czas jednak nie był stracony. Na zdjęciach widać ogromną pracę, jaką laureatka wykonała nad swoją mimiką. Widzicie potencjał?


click here for the ENGLISH VERSION

  1. bardzo ładne zdjęcia, zachwycają i zadziwiają bo nie spodziewałam się po niej takiego poziomu( to jeszcze nie jest Coco Rocha ale potencjał widać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. od samego początku byłam za Olgą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie!!! Potencjał dostrzegłam oglądając odcinek z castingu. Ta dziewczyna naprawdę wyróżniała się z tłumu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również podobają się te zdjęcia Pauliny, mimo że nie byłam jej fanką. W pierwszej edycji jak dla mnie wygrać powinna Ola, ale każdy ma swoje opinie :) Kibicuję wszystkim dziewczynom aby ten program coś im dał, poza chwilową popularnością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od samego początku kibicowałam Paulinie. Sesja amazing!!! Paulina beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tymi zdjeciami pozytywnie mnie zaskoczyla, sa swietne!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs