Party with Lanvin

Moda coraz częściej łączy się z tańcem. W wiosenno-letniej kampanii Prada udowodniła, że potrafi obrócić ten trend na swoją korzyść. Wraz z nastaniem nowego sezonu, kolejny dom mody urzeka sposobem uchwycenia kolekcji. Jestem doszczędnie, fatalnie, wręcz katastroficznie zauroczona videoklipem promującym jesienno-zimową kolekcję Lanvin!

Gwiazdy modelingu m.in. Karen Elson oraz Raquel Zimmermann wdzięcznie wyginają się do hitu klubowych parkietów, piosenki Pitbulla "I know you want me". Klasyczną kolekcję ukazują poprzez lekko nieporadny, nonszalancki taniec. Pod koniec filmiku pojawia się nawet Alber Elbaz - mózg operacji, dzięki któremu marka z dnia na dzień zaczęła kipieć niestandardowymi pomysłami.

Zabawne video, którego akcja toczy się w hotelowym pokoju, najlepiej streściłyby słowa "tańcz, jakby nie patrzył nikt". Taką choreografią nie zawojujemy dancefloor'u, ale z pewnością wywołamy falę uśmiechów u obserwatorów.

Check this out!

click here for the ENGLISH VERSION

  1. faceci i tak najlepsi :P
    czasami sama mam ochote nagrac takie ''modowe'' viedeo ale ja +obróbka komputerowa=hmmm......

    OdpowiedzUsuń
  2. śmiesznie tańczą <3 fajnie zmontowane :) i nie odwraca mimo wszystko uwagi od ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie to podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. także jestem bardzo pod wrażeniem tej kampanii <3 klip jest bardzo zabawny. + Cię obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie skomonowali całość :)

    OdpowiedzUsuń

top blogs
top blogs